Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 02 24

„Lexus LFA Nurburgring“ – dar labiau patobulintas „paprastas“ LFA

„Lexus“ neapsistoja ties vieninteliu LFA modeliu – daugelio gamintojų pamėgtą „Nurburgring“ pavadinimą jie prilipdė ir savo galingiausiam modeliui.
„Lexus LFA Nurburgring“
„Lexus LFA Nurburgring“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Lexus“

Tiesa, galia šiame automobilyje, lyginant su standartiniu, beveik nepasikeitė – „Nurburgring“ modelis gavo daugiau tik 10 AG negu eilinis LFA, o sukimo momentas liko nepakitęs.

Tačiau LFA aerodinamika – pasikeitusi į gerąją pusę. Daug įvairių „sparnelių“ ant buferių, anot „Lexus“, buvo testuojami vėjo tunelyje, tad šių daiktų paskirtis – dar labiau prispausti 10 mm pažemėjusį automobilio kėbulą prie žemės važiuojant dideliu greičiu bei posūkiuose.

„Nurburgring“ modelis taip pat gaus dar patobulintus stabdžius, kurie jau paprastame LFA buvo neprasti – nuo 110 km/h iki 0 „Lexus“ superautomobilis sustodavo per 48 metrus (paprastų automobilių stabdymo distancija tokiu greičiu – apie 70 metrų).

„Lexus“ atskleidė ir kitus pirkėjams įdomius „LFA Nurburgring“ faktus – pavyzdžiui, jo bus pagaminta vos 50 egzempliorių, tad jau dabar šis modelis yra kone kolekcinis eksponatas. Kaina JAV – apie 950 tūkst. litų. Europoje, žinoma, ji greičiausiai viršytų milijoną litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos