Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2013 01 10

„Lexus“ pristato trečiosios kartos IS

Tikriausiai sutiksite, kad nuo 2005-ųjų gaminti antrosios kartos „Lexus IS“ automobiliai savo klasėje buvo vieni gražesnių. Tačiau gamintojui tikriausiai atrodė kitaip, todėl japonai visai IS serijai suteikė gana radikalius pokyčius.
„Lexus IS“
„Lexus IS“ / Gamintojo nuotr.

Naujosios kartos IS modeliai pasižymi naujoje GS versijoje matytomis priekinėmis grotelėmis, sakykime, „kosminiais“ priekiniais žibintais bei sąlyginai keista, nuliūdusia galine dalimi.

Gamintojo nuotr./Lexus IS
Gamintojo nuotr./„Lexus IS“

Automobilių kūrėjai neretai išryškina pagrindinę kėbulo liniją (arba kelias) – dažniausiai ji būna ties automobilio viduriu bei jungia atskiras detales. Pavyzdžiui, septintosios kartos „Golf“ automobilio kėbulo pagrindinė linija eina nuo pat priekyje sumontuoto ženkliuko, per priekinius žibintus, priekinius sparnus, dureles, galinius sparnus ir jungia galinius žibintus.

Gamintojo nuotr./Lexus IS
Gamintojo nuotr./„Lexus IS“

Naujajame „Lexus IS“ modelyje yra dvi dominuojančios linijos. Viena iš jų – perėjimas nuo galinių žibintų į slenksčius. Keistas, unikalus, matyt abejingų nepaliksiantis sprendimas. Vieni tokį dizainą girs, kiti kritikuos „Lexus“ dizainerius skonio neturėjimu. Kita dominuojanti kėbulo linija eina nuo automobilio priekio, palei šoninius langus bei susitinka gale.

Gamintojo nuotr./Lexus IS
Gamintojo nuotr./„Lexus IS“

Naujoji IS serija demonstruoja kai kuriuos koncepcinio LF-CC bruožus, tačiau viduje galima pamatyti LFA superautomobilyje matytų detalių. Viena iš tokių – skaitmeninis prietaisų skydelis.

Gamintojo nuotr./Lexus IS
Gamintojo nuotr./„Lexus IS“

Gamintojas deklaruoja, kad naujos kartos automobilyje jie panaudojo geresnes medžiagas nei antrosios kartos modeliuose.  Pranešama ir apie vairavimo pozicijos pakeitimą – šio automobilio sėdynė sumontuota šiek tiek žemiau, o vairas į vairuotoją atsuktas patogesniu kampu.

Gamintojo nuotr./Lexus IS
Gamintojo nuotr./„Lexus IS“

„Lexus“ teigia, kad su naujieji IS turės elektrostatinius mygtukus, taigi norint valdyti oro kondicionierių prie jų užteks vos prisiliesti. „Toyota“ prabangių automobilių divizija priduria, kad šie automobiliai savo pirmtakus pranoks ir bagažinės talpa, ir erdvumu automobilio gale.

Gamintojo nuotr./Lexus IS
Gamintojo nuotr./„Lexus IS“

Sprendžiant iš nuotraukų, akivaizdu, kad gamoje bus ir „F-Sport“ versijos su „piktesniu“ aerodinaminiu paketu, didesniais ratlankiais, sportinėmis sėdynėmis, kitokia salono apdaila bei kitomis smulkmenomis.

Gamintojo nuotr./Lexus IS
Gamintojo nuotr./„Lexus IS“

Gamintojas neatskleidžia kokie varikliai bus siūlomi, tačiau žinoma, kad JAV rinkoje bus parduodami IS250 bei IS350 modeliai su atitinkamai 2,5 bei 3,5 V6 varikliais. Hibridinės versijos, tikėtina, kad pasieks Europą, tuo tarpu JAV gatvėse tokie modeliai nebus siūlomi.

Gamintojo nuotr./Lexus IS
Gamintojo nuotr./„Lexus IS“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos