„Brera“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su dizaino studija „Pininfarina“. Jei pasikliausime Jeremy Clarksono skoniu, „Brera“ buvo vienas gražiausių automobilių per daugiau nei šimtą metų skaičiuojančią automobilizmo istoriją. Mes negalime nesutikti.
Šie automobiliai buvo liaupsinami dėl unikalaus, drąsaus dizaino, bet smarkiai kritikuojami dėl per didelio svorio, kuris trukdė šiems itališkiems šedevrams užkariauti pirkėjų širdis.
Tačiau niekas negalėjo kritikuoti variklių. Jei 2,2 l 185 AG variklis neskambėjo labai sportiškai, jame panaudotos moderniosios technologijos dovanojo gerus dinaminius parametrus ir ekonomiją.
Na, o „Alfa Romeo“ šešių cilindrų V6 varikliai tikrai verti „Grammy“ apdovanojimo už vienus geriausių garsų, kokius gali skleisti variklis. Jei ne nelemtas „Brera“ ir „Spyder“ antsvoris, „Alfa Romeo“ galėjo susižerti laurus ir už puikias važiavimo savybes.
Tiesa, nemanykite, kad „Alfa Romeo“ išsižada sportinių automobilių. Besirengdama grįžti į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką kompanija koncentruojasi į naują 159 modelio pamainą ir dar kelis visiškai naujus modelius. Gal net didesnio pravažumo automobilį. Na, o kai šie bus baigti, laukiame iš italų dar vieno pasaulio stebuklo.