Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 10 15

„Lotus Elite“. Su stogu ar be?

„Lotus“ pastarosiomis dienomis tikrai kelia savo akcijas. Paryžiaus automobilių parodoje debiutavę konceptai – dar ne pabaiga. „Lotus“ išplatino vaizdo medžiagą su „Elite“ kabrioletu.
„Lotus Elite“ kupė ir kabrioletas
„Lotus Elite“ kupė ir kabrioletas / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Lotus“

Pradėkime nuo Paryžiuje pristatyto „Elite“. Kaip patys britai sako, „Elite“ – moderni klasika. Klasikinis GT modelio receptas – galingas variklis priekyje, užpakaliniai varomieji ratai, 2+2 salono planas ir pakankamai vietos bagažinėje keliems golfo krepšiams.

Jei konkurentai neaplenks, 2014 metais pasirodysianti kupė bus pirmasis masinės gamybos automobilis su „Formulės-1“ boliduose matyta KERS (stabdymo jėgos regeneracijos sistema). Ją bus galima užsisakyti papildomai.

„Lotus“ nepraneša, ar naudos savo konstrukcijos penkių litrų V8 variklį, ar „Toyota“ kurtą motorą. Bet kuriuo atveju jis išvystys apie 620 AG ir 1 650 kg sveriantį automobilį iki 100 km/val. išjudins per 3,7 sek.

Dar ketvirtadienį manėme, kad tik tiek informacijos ir turėsime iki „Elite“ premjeros, bet „YouTube“ radome filmuką, kuriame nufilmuotas „Elite“ kabrioleto kėbulu.

Kaip šiais laikais madinga, kabrioletas turės kietą sulankstomą stogą, kuris visiškai pasislėps galinėje dalyje nesudarkydamas tikrai dailių automobilio formų.

Apie pusę milijono litų kainuosiantį superautomobilį keliuose turėtume išvysti 2014 metų pirmame ketvirtyje.

 

VIDEO: 2014 Lotus Elite hybrid convertible supercar

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos