Nuo 2011 metų sausio pirmosios dienos Europos Sąjungoje įsigaliosiantys griežtesni ekologijos reikalavimai lėmė, kad nebebus gaminamas „Toyota“ 2ZZ–GE keturių cilindrų VVTi variklis, kuris buvo montuojamas į „Elise“.
Šis variklis buvo kurtas ne „Toyota“, o „Yamaha“ inžinierių, todėl jame pritaikyta daug motociklų variklių technologijų. Šios technologijos jam padėjo išvystyti apie 100 AG iš vieno litro tūrio. O dar daugiau, jei naudojama turbina.
Kaip padėką už ilgus sėkmingo bendradarbiavimo metus paskutinį automobilį „Lotus Elise“ su šiuo varikliu „Lotus“ kompanijos vadovas Dany Baharas padovanojo kompanijos „Toyota“ prezidentui Akio Toyoda.
Beje, manoma, kad šių dviejų kompanijų bendradarbiavimas dar nesibaigia. Net sklando gandas, kad Paryžiaus automobilių parodoje dar šį mėnesį išvysime superautomobilį „Lotus“, kurio ratus galimai suks „Toyota“ kurtas ir į „Lexus LFA“ montuojamas V10 variklis.