Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 09 28

„Lukoil“ plečia automatinių plovyklų tinklą

Lietuvoje didžiausią mažmeninės prekybos naftos produktais tinklą valdanti bendrovė „Lukoil Baltija“ toliau didina automatinių plovyklų skaičių. Neseniai atidarytos dvi plovyklos Kėdainiuose ir Radviliškyje esančiose degalinėse, o iki metų pabaigos bendrovė planuoja atidaryti dar po vieną Vilniuje, Elektrėnuose, Plungėje bei Raseiniuose. Iš viso iki metų pabaigos į naujų automatinių plovyklų atidarymą planuojama investuoti per 3 mln litų.
„Lukoil“ degalinė
„Lukoil“ degalinė / „Lukoil Baltija“ nuotr.

„Vairuotojai vis mažiau laiko gali skirti automobilių priežiūrai, todėl automatinių plovyklų paklausa nuolat auga – per pirmąjį 2012 m. pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2011 m., automobilių plovimų skaičius išaugo 17 proc.“, – pastebi „Lukoil Baltija“ mažmeninės prekybos direktorius Romas Turlinskas. Jo teigimu, modernią automobilių plovyklų įrangą vairuotojai vertina labai palankiai. Taip pat – ir plovyklose įdiegtą patogią atsiskaitymo sistemą: vairuotojams išduodamas vienkartinis, 14 dienų galiojantis plovimo kodas, kurį įvedus į terminalą, esantį prie plovyklos vartų, iš karto paleidžiama pasirinkta plovimo programa.

Jau keletą metų stebima tendencija, kad vis daugiau vairuotojų renkasi ne tik pagrindines automobilio plovimo ir džiovinimo paslaugas, tačiau pageidauja ir papildomų – vaškavimo ar poliravimo. Atsižvelgiant į tai, naujose „Lukoil“ automatinėse plovyklose sumontuoti Vakarų Europos šalių gamintojų naujos kartos plovimo įrenginiai, leidžiantys automobilį tiek nuvaškuoti, tiek nupoliruoti. Moderni įranga nepažeidžia automobilio dažų paviršiaus, naudojamos saugios cheminės medžiagos.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?