„Visada laukiame tinkamo momento, kada galėtume pristatyti kažką įspūdingo. Mūsų tikslas yra padidinti automobilių pardavimus, tačiau artimu laiku būtų protinga pasinaudoti sustiprėjusiu „Maserati“ įvaizdžiu“, – teigė jis.
Tikėtina, kad naujasis šios kompanijos superautomobilis bus gaminamas pagal tokį patį šabloną, kaip ir MC12 – „Maserati“ jo kūrimui panaudos greičiausio „Ferrari“ platformą bei variklį. MC12 buvo gaminamas ant „Enzo“ pagrindo.
Šiuo atveju, naujasis italų superautomobilis paveldės „LaFerrari“ platformą, šiek tiek apribotą V12 variklį be hibridinės technologijos, nors kai kurių šaltinių teigimu, „Maserati“ šiame projekte gali panaudoti ir 3,8 litro V8 jėgainę su našiais turbokompresoriais. Bet kuriuo atveju, atsisakę elektrinio motoro bei baterijų italai gali sukurti kiek lengvesnį superautomobilį nei „LaFerrari“.
Negana to, Westeris prasitarė, kad jam patiktų „Alfa Romeo 4C“ interpretacija, papuošta „Maserati“ ženkliukais. Tikėtina, kad potencialus „Porsche 911“ varžovas iš šios kompanijos gamyklos išriedės maždaug po dviejų metų.
„Maserati“ planuose nėra jokių kompaktiškų visureigių bei mažesnių nei 5 serijos BMW sedanų. Vadovo teigimu, nėra prasmės gaminti mažesnių automobilių už naująjį „Ghlibi“ bei visureigį „Levante“. Haraldas Westeris pridūrė, kad Modenos mieste įsikūręs kolektyvas vis daugiau dėmesio skiria hibridinėms technologijoms, mat griežtėjantys reikalavimai verčia galvoti apie anglies dioksido emisijų mažinimą.