Pristatomas kaip kone pagrindinis BMW M1 konkurentas, „Audi“ automobilis bus rimtas analogas ieškantiems nedidelio, tačiau ypač greito automobilio. RS3 turės 5 cilindrų 2.5 litro variklį su turbina, išvystantį 340 AG ir 450 Nm, o tai leis jam iki 100 km/h įsibėgėti per 4.6 sek. (viena dešimtąja sekundės greičiau už BMW M1).
„Audi“ taip pat bus pigesnis už BMW M1 – jo kaina bus 49 900 eurų (BMW – 50 500). Tiesa, tie 600 eurų yra labiau teoriniai – vis dėlto mažai kas perka visiškai standartinės komplektacijos automobilį, o papildomos įrangos kaina išlygina skirtumą tarp šių modelių.
Nuo standartinio „A3 Sportback“ išoriškai RS3 skiriasi kitokiais buferiais, galiniu spoileriu ir pažeminta pakaba. 25 milimetrais!
Automobilio interjere skirtumai nuo A3 dar akivaizdesni – daugelis detalių leidžia suprasti, kad čia ne 100 AG dyzelinė A3. Daug kur prikaišiota RS ženkliukų, dviejų zonų automatinė klimato kontrolė ir dar daug įvairių smulkmenų, neleidžiančių supainioti RS3 su niekuo kitu. Tačiau kone maloniausias atributas – priekinės sėdynės. „Fine Nappa“ oda apdirbti sportinio stiliaus „foteliai“ atrodo labai įspūdingai, o, anot gamintojų, yra dar ir ypač patogūs sėdėti.