Iš išorės dėmesį patraukia ortakis, sumontuotas ant variklio dangčio, unikalių formų priekinis ir galinis bamperis, agresyviai atrodantys šoniniai slenksčiai bei 18 colių aliuminio ratlankiai su „Dunlop“ padangomis. Taip pat būsimus pirkėjus turėtų sudominti priekiniai biksenoniniai ir galiniai LED žibintai bei ant stogo sumontuotas masyvus spoileris.
Skubame pakelti variklio dangtį, nes po juo slepiasi guvus žvėriukas – 2,3 l darbinio tūrio, DISI tipo su turbina sujungtas motoras išvysto 260 AG galią bei 380 Nm sukimo momentą. 100 km/h pasieksite per 6,1 s, o maksimalus greitis bus lygus 250 km/h.
Gamintojui nusprendus sukurti dar įspūdingesnius automobilio vairavimo pojūčius buvo peržiūrėta važiuoklė bei sumontuotos standesnės spyruoklės ir tikslesnis vairo mechanizmas. Taip pat nepamiršta liko ir elektronikos pagalba valdoma stabdžių kontrolės sistema bei didesni stabilizatoriai, padedantys išvengti kėbulo svyravimų.
Hečbeko viduje – juodos spalvos apdaila su raudonos spalvos akcentais, aliuminio pedalai bei LCD ekranas. Ekstremaliam važiavimui nuteikia sportinės sėdynės, o komfortą padidina „Bluetooth“ jungtis, multifunkcinis MID ekranas ir 10 garsiakalbių turinti „Bose“ garso sistema.
Kol kas neskelbiama kada „Mazda 3 MPS“ bus galima įsigyti Lietuvoje, tačiau pigiausia naujosios kartos hečbeko versija su 1,6 l 105 AG varikliu kainuoja 51 870 Lt.
2009 09 06
„Mazda 3 MPS“ – žvilgsnis iš arčiau
Jums patinka naujoji „Mazda 3“, tačiau norėtųsi sportiškesnio dizaino ir galingesnio variklio? Išeitis yra – speciali MPS modelio versija, pasižyminti išskirtinėmis techninėmis charakteristikomis bei kėbulo linijomis.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą