Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 07 14

„Mazda 3“ sedanas su 2,2 litro turbodyzeliniu varikliu šimtui kilometrų kelio suvartos tik 3,9 l degalų

Nors ir šis automobilis jau ne naujina (dėl to reikėtų padėkoti „Top Gear Russia“ kolektyvui už anksčiau laiko išplatintas oficialias nuotraukas), įdomu tai, kad net ir turėdamas neįprastai didelį turbodyzelinį variklį šis automobilis bus pakankamai ekonomiškas.
„Mazda 3“
„Mazda 3“ / „Mazda“ nuotr.

Žinia, kad šiais laikais automobilių pramonės gigantės savo mašinose montuoja vis mažesnės kubatūros variklius – ne naujiena. Taip jie daro dėl griežtėjančių taršos emisijų ir su mintimi prisivilioti daugiau pirkėjų, kurie patiki gamintojų deklaruojamomis degalų sąnaudomis.

Visgi, metodika, kuria remdamiesi gamintojai nustato jas (degalų sąnaudas) mažai ką bendro turi su realiu važiavimu mieste. Negana to, ji yra ypatingai palanki kompaktiškiems (mažos kubatūros) varikliams. Plačiau apie degalų sąnaudų matavimo metodiką galite skaityti čia.

Todėl „Mazda“, oficialiai pristatydami naująjį „trečiuką“ su sedano kėbulu, praneša ir apie puikias ekonomines savybes.

Šis automobilis už kiek anksčiau pristatytą hečbeką bus lengvesnis, tačiau tik 4 kilogramais – sedano svoris sieks 1196 kg. Tačiau „Mazda“ inžinieriai pasiekė labai gerą rezultatą, šiam modeliui suteikdami atskirai atsiveriančią sedanams būdingą bagažinę (dėl ko šis modelis ir vadinamas sedanu) – ji oro aptakumo koeficientą (Cd) numušė nuo 0,275 iki 0,258.

Sedanai gaus tokių pačių variklių gamą, kaip ir „Mazda 3“ hečbekai – tris benzininius ir vieną dyzelinį variklį. Visi jie kurti pagal „SkyActiv“ technologiją, gamintojui skiriant daugiau dėmesio tradiciniams mazgams, o ne hibridinėms technologijoms, kurios, pasak „Mazda“, nėra tokios žalios, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Pranešama, kad baziniai „Mazda 3“ sedanai su 1,5 litro benzininiais varikliais (99 AG) šimtui kilometrų kelio vidutiniškai suvartos apie 5,0 litrus degalų. Pirkėjai galės rinktis ir iš dviejų benzininių 2,0 litrų agregatų su skirtingu galingumu – 118 arba 162 AG. Silpnesnės versijos pasižymės 5,1, o galingesnės – 5,8 l/100 km vidutinėmis degalų sąnaudomis.

Patys ekonomiškiausi modeliai bus gaminami su 2,2 litro turbodyzelinėmis jėgainėmis, generuojančiomis 148 AG. Su šiais varikliais naujieji pretendentai į kompaktiškų automobilių segmento lyderius demonstruos labai mažą apetitą – vos 3,9 l/100 km.

Žinant, kad priekinius varančiuosius ratus suks ne mažytė trijų cilindrų, o padoraus darbinio tūrio jėgainė, galima tikėtis, kad gamintojo deklaruojami skaičiai bus artimesni realybei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų