„Mazda CX-5“ laimėjo surinkęs 17,8 proc. skaitytojų balsų ir aplenkęs „Audi A6 Allroad“ (10,8 proc.) bei „Audi Q3“ (9,9 proc.).
2009 metais kitas koncerno automobilis - „Mazda3” - laimėjo „AutoBild” Europos Dizaino apdovanojimą mažų/kompaktinių automobilių klasėje. Ir laimėjo dar prieš tai, kai buvo pradėtas pardavinėti Vokietijos rinkoje.
„Mazda CX-5“ yra pirmasis naujos dizaino ideologijos „KODO“ (judesio dvasios) modelis ir jame harmoningai susijungė judesio galia ir grožis.
Automobilis primena startui pasirengusį gerai treniruotą sprinterį, belaukiantį starto šūvio, o vizualiai į automobilio galą „pastumtas“ salonas dar labiau padidina įspūdį, kad raumeningas CX-5 kūnas pasirengęs šuoliui. Automobilio elegantiška forma ir estetiškas dizainas jį išskiria iš kitų visureigių.
Naujos dizaino ideologijos vienas iš simbolių - naujos tipinės „Mazda“ formos priekinės grotelės sklandžiai susijungia su priekinių žibintų blokais ir kartu sudaro ryškų automobilio veido akcentą. Trapecijos formos mažesnės grotelės akcentuoja solidumą, o gerai matomos galinių ratų arkos ir aštrių kampų galinė automobilio dalis sukuria stipraus, tačiau elegantiško automobilio charakteringą formą. Ir galinių žibintų forma, nesiskirianti nuo priekinių žibintų, prisideda prie automobilio stulbinančios išvaizdos. Sportinį efektą suteikia stogo aptakas, kuris taip pat pagerina ir automobilio aerodinamiką.
CX-5 – pirmasis modelis, kuriame įdiegtas visas SKYACTIV technologijų paketas, todėl automobilis yra lengvesnis, draugiškesnis aplinkai ir efektyviau naudoja degalus. Jis taip pat nurodo būsimą naujosios kartos „Mazda“ automobilių vystymosi kryptį.
„Mazda CX-5” yra įdiegtos dvi naujojo 2,2 litrų SKYACTIV dyzelinio variklio versijos– 110 kW/150 AG ir 129 kW/175 AG (tik visų varomų ratų automobiliuose) varikliai. Mažesnės galios variklis turi šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę ir priekinių ratų pavarą ir sunaudoja 4,6 litro/100 km (CO2 - 119 g/km).
Šiam varikliui yra alternatyva – naujasis 2,0 litrų 121 kW/165 AG SKYACTIV-G benzininis variklis, sunaudojantis tik 6 litrus/100 km. (139 g/km CO2). Pirkėjas gali pasirinkti naują šešių laipsnių SKYACTIV-MT mechaninę pavarų dėžę su perjungimo savybėmis kaip MX-5 rodsteryje arba kitą naujai sukurtą labai efektyvią pavarų dėžę – šešių laipsnių automatinę SKYACTIV-Drive. Visuose kompaktiškuose visureigiuose taip pat įmontuota patobulinta „i-stop“ versija bei „Mazda“ „stop-start“ sistema. Lietuvoje naujoji „Mazda CX-5“ kainuoja nuo 78 510 Lt.