Tačiau remiantis amerikiečių portalo „Edmunds.com“ duomenimis, situacija gali pasikeisti – mat kompanijos inžinieriai su malonumu gamintų daugiau mašinų su galiniais varančiaisiais ratais.
Tai, pasak šaltinio, leistų „Mazda“ automobiliams labiau išsiskirti iš pilkosios šių dienų mašinų masės. Teigiama, jog tokios nuomonės laikosi ne tik žemesnio lygio inžinieriai, bet ir aukštesnes pareigas užimantys specialistai. Jie priduria, kad galiniai varantieji ratai leistų ne tik labiau išskirti „Mazda“ automobilius, bet ir patrauktų daugiau jaunų vairuotojų dėmesio.
Tačiau Japonijos gamintojo valdybos nariai į tai žiūri ne taip pozityviai. Daugiau automobilių su galiniais varančiaisiais ratais reikštų, kad „Mazda“ turėtų kruopščiai planuoti biudžetą bei investuoti dideles sumas į naujų platformų kūrimą.
Negana to, sunku pasakyti ar tai būtų protingas žingsnis, žvelgiant iš finansinės perspektyvos. Naujausieji CX-5, 6 ir 3 „Mazda“ modeliai sulaukė daugybės komplimentų. Tiek dėl dizaino, tiek dėl technologijų ir požiūrio į tai, kokie turėtų būti modernūs šių dienų automobiliai.
Vilčių, kad „Mazda“ gamins daugiau automobilių su galiniais varančiaisiais ratais prideda ir faktas, kad japonai bendradarbiauja su „Alfa Romeo“. Kartu šios dvi kompanijos kuria bendrą platformą, ant kurios bus gaminami du panašūs, tačiau skirtingų variklių varomi automobiliai – „Spyder“ ir naujos kartos MX-5.
O juk visai neseniai pasklido gandai, kad ši Italijos kompanija netolimoje ateityje atsisakys kai kurių modelių su priekiniais varančiaisiais ratais ir pereis prie galinių, arba kitaip sakant – sugrįš prie savo ištakų. Galbūt „Mazda“ valdybos nariai šiame italų projekte mato ir nemažai potencialo savo automobiliams?