Japonai ketina šiuos modelius gaminti su pagal „SkyActiv“ technologiją kurtais varikliais. Tikėtina, kad bazinės versijos gaus 1,6 litro motorus su maždaug 130 AG. Visgi, nusprendę montuoti galingesnius agregatus, japonai pasirinks kubatūros didinimą – „Mazda“ inžinieriai priėmė sprendimą šiame projekte atsisakyti variklių su priverstinio oro pripūtimo sistemomis, nesvarbu ar tai būtų mechaniniai, ar turbokompresoriai.
„Autocar“ teigia, kad kompanija svarstė ir apie dyzelinius variklius, tačiau prioritetas visgi skiriamas entuziastiškiems, sūkius mėgstantiems, atmosferiniams motorams, kurie maitinami benzinu. Kita kliūtis tokiai idėjai – pardavimai. Analitikai abejoja kompaktiškų dyzelinių kabrioletų populiarumu, todėl mažai tikėtina, kad dyzeliniai MX-5 pamatys dienos šviesą.
Tuo tarpu „Alfa Romeo“ stovykloje situacija kitokia: italai kiek liberaliau žiūri į turbokompresorius, todėl tikėtina, kad savo rodsterio versijose montuos 1,4 litro TB „MultiAir“ bei galingesnius 1,75 litro TBi variklius. Pastarieji vietą rado „mini-superautomobilyje“ 4C.
Manoma, kad „Alfa Romeo“ kabrioletuose montuojami varikliai generuos nuo 120 iki 296 AG, priklausomai nuo vairuotojo pasirinktos įrangos.
Identišką platformą turėsiantys „Mazda“ ir „Alfa Romeo“ gaus šešių laipsnių mechanines pavarų dėžes, tuo tarpu vairuotojai, kuriems trys pedalai bei mechaninė transmisija yra sudėtinga, lyg kvantinė fizika, galės rinktis ir „automatus“ su už vairo sumontuotomis pavarų perjungimo svirtelėmis.
„Mazda“ tikisi, kad naujos kartos kabrioletas bus tokio pat dydžio, kaip ir pirmos kartos MX-5. Modernios medžiagos bei pažangios technologijos gali drastiškai sumažinti šių automobilių svorį, bei leisti pasiekti itin ambicingo tikslo – vos 800 kg svorio.
Taigi, „Mazda“ sako „ne“ priverstiniam oro pripūtimui, tuo tarpu „Alfa Romeo“ puikiai supranta, kad tai – pigiausias būdas pasiekti geras dinamines savybes ir į tai žiūri pozityviai. Kuri kompanija, jūsų manymu, geriau supranta entuziastiško automobilio sąvoką?