2013 01 18

„Mazda“ ir „Alfa-Romeo“ sukirto rankomis: sportiniai rodsteriai bus gaminami Japonijoje

Oficialiai pranešama, kad pagal naują bendradarbiavimo sutartį būsimos kartos „Mazda MX-5“ modeliai savo platforma dalinsis su dviviečiu sportiniu „Alfa-Romeo“ kabrioletu.
Koncepcinis „Alfa Romeo Spider“
Koncepcinis „Alfa Romeo Spider“ / Gamintojo nuotr.

„Mazda“ bei FIAT grupės bendromis jėgomis kurs sportinius automobilius. Naujos kartos „Mazda MX-5“ bei analogiški automobiliai su „Alfa-Romeo“ atributika bus gaminami Hirosimos gamykloje nuo 2015-ųjų metų.

Kiekvienas kabrioletas su galiniais varančiaisiais ratais turės skirtingus variklius (priklauso nuo gamintojo), todėl tikėtina, kad MX-5 modeliuose „Mazda“ montuos 1,3 litro stūmoklinius (ne rotorinius) variklius su turbokompresoriais. Tokiu atveju agregatai bus patobulinti pagal puikiai žinomą „SkyActiv“ technologiją. Dabartinio MX-5 1100 kg svorį gamintojas turėtų dar labiau sumažinti.

„Alfa-Romeo“ savo modeliuose gali montuoti naujus 1,75 litro agregatus su turbokompresoriais, generuojančius iki 296 AG, tačiau tikėtina, kad sportiniuose kabrioletuose pamatysime ir iš „Giulietta“ bei „Mito“ modelių atkeliavusias 1,4 litro TB jėgaines su 168 AG.

Kaip vadinsis pastarasis itališkas automobilis, dar nepranešama, tačiau „Autocar“ teigia, kad modeliui gali būti suteiktas anksčiau „Alfa-Romeo“ gamoje naudotas „Spider“ vardas.

„Mazda“ teigia, kad naujoji bendradarbiavimo sutartis leis padidinti darbo efektyvumą bei tuo pačiu suteiks galimybę Italijos automobilių koncernui „prikelti“ klasikinį „Alfa Romeo“ kabrioletą.

Gamintojo nuotr./Mazda MX-5
Gamintojo nuotr./„Mazda MX-5“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis