Nors ir „Mazda RX-8“ modelis artėja prie išnykimo ribos, kompanijos viduje vyksta šiek tiek kitokie darbai: japonų koncerno inžinieriai dirba prie naujojo, kaip teigiama, galingesnio bei efektyvesnio rotorinio „Wankel“ variklio.
Galbūt ekonominio nuosmukio metu šis projektas ir buvo šiek tiek „pasvilęs“, tačiau inžinierių darbai nesustojo. Manoma, jog tikimybė sulaukti naujo rotorinio variklio yra tikrai didelė, tačiau tokiu atveju kyla kitas klausimas: kokio modelio ratus suks toks agregatas?
Mažai tikėtina, jog „donoru“ taps „MX-5 Miata“, nes šio kabrioleto šaknys jau seniai susipynusios su stūmokliniais varikliais. Tačiau dėl labai noriai besisukančių rotorinių variklių, šie gali būti panaudoti hibridiniams automobiliams. Tai – puikus sprendimas iš inžinerinės pusės ieškant gero, generatoriaus vaidmenį atliekančio agregato.
Žinoma, iš prigimties suktis mėgstantys rotoriniai varikliai galėtų būti montuojami po kiek smagesnių modelių kapotais, tačiau apie tai informacijos kol kas nėra.