Ši neeilinė data dar likus penkiems metams iki jos tampa apgaubta spėlionių. Australai „The Motor Report“ teigia, kad 2017 metais į sceną turėtų sugrįžti garsiausias rotorinių variklių trupės atstovas – „Mazda RX-7“. Šio portalo žurnalistas teigia žinią gavęs iš Nobuhiro Yamamoto – „Mazda“ sportinių automobilių projektų vadovo. Jis buvo apsilankęs Australijoje atnaujinto „Mazda MX-5“ pristatymo metu.
N.Yamamoto taip pat teigė, kad variklis sugrįžusiame kupė vietoj 1,3 l darbinio tūrio taps 1,6, išvystančiu 295 AG. Galima sakyti, čia patobulėjimas ne toks ir didelis, juk RX-7 jau prieš dvidešimt metų ant 1,3 rotoriaus buvo užmovę porą turbinų ir išvystę 280 AG. Skirtumas yra kitur – būsimasis 1,6 bus atmosferinis rotorius, orą gausiantis be jokių turbinų.
„Vėliau galbūt ir kils noras užmauti turbiną. Tačiau dabartiniuose planuose – atmosferinis agregatas“, – teigė N.Yamamoto.
Jis pridūrė, kad RX-7 turėtų dalintis platformą su naujosios kartos MX-5. Tai leidžia spėti, kad ketvirtosios kartos MX-5 sulauksime apie 2017 metus.
Paskutinės kartos RX-7 gamyba buvo nutraukta 2002 metais, o po jo dar kelerius metus gamintas RX-8. Šis, nors ilgą laiką buvo vienintelis masiškai gaminamas automobilis su rotoriniu varikliu, nesusilaukė didelio populiarumo ir jo gamyba buvo sustabdyta.