2012 11 02

„Mazda“ atstovas patvirtino: rotorinis RX-7 sugrįš 2017 metais

2017-ieji metai bus svarbūs „Mazda“ koncernui – 1967-aisiais pasaulį išvydo pirmas šio gamintojo automobilis, po variklio dangčiu turintis rotorinį variklį: „Mazda Cosmo Sport“.
„Mazda RX-7“
„Mazda RX-7“ / Wikipedia.org nuotr.

Ši neeilinė data dar likus penkiems metams iki jos tampa apgaubta spėlionių. Australai „The Motor Report“ teigia, kad 2017 metais į sceną turėtų sugrįžti garsiausias rotorinių variklių trupės atstovas – „Mazda RX-7“. Šio portalo žurnalistas teigia žinią gavęs iš Nobuhiro Yamamoto – „Mazda“ sportinių automobilių projektų vadovo. Jis buvo apsilankęs Australijoje atnaujinto „Mazda MX-5“ pristatymo metu.

N.Yamamoto taip pat teigė, kad variklis sugrįžusiame kupė vietoj 1,3 l darbinio tūrio taps 1,6, išvystančiu 295 AG. Galima sakyti, čia patobulėjimas ne toks ir didelis, juk RX-7 jau prieš dvidešimt metų ant 1,3 rotoriaus buvo užmovę porą turbinų ir išvystę 280 AG. Skirtumas yra kitur – būsimasis 1,6 bus atmosferinis rotorius, orą gausiantis be jokių turbinų.

„Vėliau galbūt ir kils noras užmauti turbiną. Tačiau dabartiniuose planuose – atmosferinis agregatas“, – teigė N.Yamamoto.

Jis pridūrė, kad RX-7 turėtų dalintis platformą su naujosios kartos MX-5. Tai leidžia spėti, kad ketvirtosios kartos MX-5 sulauksime apie 2017 metus.

Paskutinės kartos RX-7 gamyba buvo nutraukta 2002 metais, o po jo dar kelerius metus gamintas RX-8. Šis, nors ilgą laiką buvo vienintelis masiškai gaminamas automobilis su rotoriniu varikliu, nesusilaukė didelio populiarumo ir jo gamyba buvo sustabdyta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų