Lenktynėms jie parengė „Mazda 2“, MX–5 ir „Mazda3“. Visi jie parengti Jungtinėse Amerikos Valstijose su dizaineriu Dereku Jenkinsu priešakyje.
„Mūsų automobilių lankstumas yra unikalus. Gamykliniam automobiliui atlikę kelis nedidelius pakeitimus, mes galime jį išleisti į lenktynių trasą. Mūsų SEMA automobiliai tai puikiai pademonstruoja“, – pasakoja Derekas.
Gamintojo nuotr./„Mazda2 Evil Track“ |
SEMA parodoje „Mazda“ demonstruoja du skirtingus mažylio „Mazda 2“ variantus. Vienas yra ypač lengvas ir pasiruošęs išvažiuoti tiesiai į žiedinių lenktynių trasą. Kitas yra gatvės lenktynininkas. Trasai skirta versija pavadinta „Evil Track“, gatvėms – „Street“.
Gamintojo nuotr./„Mazda MX-5 Super20“ |
Legendinis MX–5 roudsteris taip pat turi du skirtingus personažus. „Super20“ skirtas paminėti šio automobilio dvidešimtmečiui. Po jo variklio dangčiu sumontuotas „Cosworth“ variklis. Kitas modelis – „Cup Car“. Tai tikras lenktynininkas su visa reikalinga įranga.
„Mazda 3“ yra didžiausias japonų modelis SEMA. Vienas variantas skirtas gatvėms, kitas – „Time Attack“ lenktynėms. Abu turi variklius su turbinomis, o „Red Line Time Attack“ pavadintas modelis pasiekia maksimalų 290 km/val. greitį. Neblogai.
Gamintojo nuotr./„Mazda MX-5 Cup Car“ |
Į parodą „Mazda“ atvežė ir specialų MX-5. Tai jau užsirekomendavęs lenktyninis bolidas. „Grand–Am GT“ varžybose jis laimėjo šešerias iš dvylikos lenktynių ir buvo nepavejamas čempionate.