Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 08 03

„Mazda“ paviešino 2012-ųjų CX-5

Japonų automobilių gamintojas parodė naujojo „parketinio visureigio“, arba kitaip, „krosoverio“ CX-5 nuotraukas. Ne paslaptis – šis modelis yra pirmasis ateinančios „Mazda“ kartos automobilis.
Naujoji „Mazda CX-5“
Naujoji „Mazda CX-5“ / Gamintojo nuotr.

Naujieji „Mazda“ modeliai bus atšviežinti iš visų pusių: gamintojas jiems sukūrė ne tik naują dizainą, bet ir naujas važiuokles, variklius, transmisijas.

Gyvai šį CX-5 bus galima pamatyti Frankfurto automobilių parodoje nuo rugsėjo 15 dienos. Tai – pirmasis modelis, kurtas pagal „SKYACTIV TECHNOLOGY“ technologiją bei naują dizaino šūkį „KODO – Soul of Motion“.

Gamintojo nuotr./Naujoji „Mazda CX-5“
Gamintojo nuotr./Naujoji „Mazda CX-5“

Tikriausiai jau matėte itin gražius koncepcinius „Mazda Shinari“ bei „Minagi“. Visi naujos kartos modeliai pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi ir, be abejo, veržlumu.

Gamintojas naujuosiuose CX-5 montuos 2,0 litrų benzininius bei 2,2 litro dyzelinius variklius.

Pastarieji turės dvi versijas: standartinę („Standard Power“) bei galingesnę („High Power“). Šie agregatai pasižymės rekordiniu 14.0:1 suspaudimo laipsniu, kuris suteiks jiems kuo didesnį efektyvumą. Negana to, „Mazda“ pasirūpino, kad dyzeliniai CX-5 būtų kuo ekologiškesni - milžiniškos inžinierių pastangos leido pasiekti mažą, 120 g/km CO2 emisiją.

Gamintojas taip pat atskleidė, jog Frankfurto automobilių parodoje, kartu su šiuo modeliu debiutuos ir atnaujintas „Mazda 3“. Smulkios šio itin populiaraus modelio detalės vis dar išlieka paslaptyje, tačiau „Mazda“ teigia, jog šis hečbekas bus draugiškesnis aplinkai, smagesnis vairuoti, sportiškas ir stabilus, o, svarbiausia, – kokybiškas.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?