2012 06 28

„Mazda“ apsigalvojo: viso gero, rotorinis varikli

Deja, tačiau ilgą laiką buvęs „Mazda“ pasididžiavimu, rotorinis variklis apleidžia savo pozicijas. Kartu su paskutiniu „Mazda RX-8“, išvažiuos ir paskutinis rotorinis variklis.
Rotorinis Mazda variklis
Rotorinis Mazda variklis / Gamintojo nuotr.

Nors buvo pažadų, kad „Mazda“ žada tęsti rotorinių variklių kūrimą ir tobulinimą, tačiau panašu šis burbulas subliuško.

„Mazda“ oficialiai paskelbė, kad paskutinis rotorinis variklis buvo surinktas birželio 22 d. ir jis bus sumontuotas į paskutinį „Mazda RX-8“ automobilį. Nutraukus pastarojo modelio gamybą, nutraukiama ir rotorinių variklių gamyba. To priežastimi tapo ekonominės sąlygos ir paprastų vidaus degimo variklių našumas. Rotorinio variklio tobulinimas būtų per daug brangus ir per mažai efektyvus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos