Neskaitant kelių prototipų, pirmasis jų serijinis superautomobilis F1 buvo sukurtas prieš 21-erius metus. Vos pasirodęs jis pribloškė visą pasaulį ne tik įdomiai suprojektuotu salonu (trimis sėdimomis vietomis), bet ir pritrenkiančia dinamika. Tai – greičiausias atmosferinį variklį turintis superautomobilis net ir šiandien.
Didelė patirtis sporte bei glaudus bendradarbiavimas su BMW ir „Mercedes-Benz“ 50metį švęsiančiam koncernui leido imtis MP4-12C projekto, o vėliau „McLaren“ kompanijoje dirbantys mokslininkai pristatė dar vieną algoritmų bei sudėtingų formulių vaisių – P1 „hyperautomobilį“. MP4-12C bei P1 – pilnaverčiai „Ferrari 458 Italia“ bei „LaFerrari“ varžovai.
Panašu, kad britai neketina sustoti: šįkart jie nusitaikė į galingiausias „Porsche 911“ versijas. MotorTrend teigimu, naujasis „McLaren“ projektas kompanijoje vadinamas P13 vardu. Gamintojas planuoja pagaminti 2-2,5 tūkst. šių automobilių per metus, o vieneto kaina prasidės nuo 154 tūkst. eurų (530 tūkst. Lt).
Neoficialiais duomenimis, šiuose modeliuose bus montuojami 3,8 litro V8 motorai su dviem turbokompresoriais – tie patys, kuriuos kompanija naudoja MP4-12C bei P1 automobiliuose. Tačiau galia turėtų būti sumažinta maždaug iki 500 AG. Šis „McLaren“, patikimo šaltinio teigimu, bus lengvesnis bei mažesnis nei MP4-12C.
Teigiama, kad mašina bus projektuojama pagal P1 filosofiją – reikėtų tikėtis įmantrių aerodinamikos elementų, keistų kėbulo linijų. Laukiame bei tikimės, kad britai nesugalvos panaudoti pernelyg keistų prototipo „X-1 Concept“ dizaino elementų.