Beveik kiekvienas komponentas buvo sukurtas specialiai šiam automobiliui. BMW sukūrė specialų variklį, „Michelin“ – padangas, „Brembo“ – stabdžius, o patys „McLaren“ – daugybę unikalių dalykų.
1998 metais šis superautomobilis pasiekė pasaulio greičio rekordą. „Volkswagen Ehra“ lenktynių trasoje septynių kilometrų ruože išvystė net 391 km/val. greitį.
Buvo tikimasi, kad „McLaren“ šio automobilio įpėdinį pradės kurti tik po kelerių metų. Bet, kaip praneša neatskleistas šaltinis iš pačios Didžiojoje Britanijoje įsikūrusios kompanijos, automobilis jau ruošiamas premjerai 2012 metais.
G.Murray įsteigė savo dizaino kompaniją ir šiuo metu kuria mažus miesto automobilius, o „McLaren“ projektui rado naujų inžinierių, kurie, vadovaujami Rono Deniso, bandys sugriauti fizikos dėsnius.
F1 įpėdinis bus parduodamas šalia jau parengto gaminti MP4–12C. Tikimasi, kad naujasis modelis bus revoliucinis tiek savo dizainu, tiek dinaminiais parametrais. Iš tokią patirtį turinčios kompanijos mažiau ir nesitikėtume.