Kiek anksčiau „McLaren“ teigė, kad P1 aerodinaminiai elementai generuos net 5 (taip, penkis!) kartus didesnę prispaudimo jėgą nei MP4-12C modelyje, kuris jau yra pakankamai greitas automobilis.
Tačiau visai neseniai aktyvus „McLaren Life“ forumų vartotojas begirdamas įspūdingo P1 kėbulo linijas akcentavo vieną įdomią smulkmeną.
Jis pažymėjo, kad Katalonijos trasoje (ten vyksta ir „Formulės-1“ didžiojo prizo lenktynės) P1 prototipas už MP4-12C GT3 buvo greitesnis šešeriomis sekundėmis.
Gamintojo nuotr./„McLaren MP4-12C GT3“ |
Tai – lyg bandymas lyginti „Impreza WRC“ su serijiniu, tačiau šiek tiek daugiau galios turinčiu „Impreza STI“.
Jeigu toks skirtumas būtų pasiektas Niurburgringo trasoje – didelės nuostabos tai galbūt ir nesukeltų, tačiau žinant, kad Katalonijos trasos ilgis siekia vos 4,65 km, tai verčia stebėtis. „Nukirpti“ net 6 sekundes nuo trumpesnio nei 2 minučių rato įveikimo laiko – milžiniškas progresas. Negana to, kalbame apie GT3 klasei paruoštą MP4-12C ir gatvinį P1. Nesvarbu, kad GT3 versija už įprastus MP4-12C yra 100 AG silpnesnė (galingumas siekia 500 AG), tačiau mašina yra visiškai pritaikyta lenktynėms, yra lengvesnė, apauta „slick“ tipo padangomis bei papildomais aerodinaminiais elementais.
Tačiau tai dar ne viskas. Neoficialiai teigiama, kad Silverstouno trasos (Didžiojoje Britanijoje) ratą P1 įveikė 24 sekundėmis greičiau už greičiausią šiame žiede važiavusį serijinį automobilį. Tikrai nemanome, kad beveik pusę minutės „McLaren P1“ nukirpo nuo kokio trečios kartos „Golf GTI“ – kalbama apie superautomobilius.
Visgi, kol kas tai viso labo tik gandų malūnėlis – daugiau oficialios informacijos apie šį automobilį sulauksime po debiuto Ženevos parodoje.