2013 03 05

„McLaren P1“: paraiška tapti lyderiu

„McLaren“ dar neprasidėjus Ženevos automobilių parodai buvo atskleidę daug informacijos apie naujausią savo superautomobilį P1. Buvo žinomi kai kurie jo techniniai duomenys, vienas kitas įsibėgėjimo skaičiukas bei krūva esant baltam fotostudijos fonui darytų nuotraukų, prie kurių vėliau prilipdyta lenktynių trasa.
„McLaren P1“
„McLaren P1“ / Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr.

Dar nematėme P1 tikroje lenktynių trasoje, tačiau „McLaren“ atstovų žodžiai pristatant šį išraiškingą egzempliorių teigia, kad ten jis atrodys ne blogiau nei Ženevos „Palexpo“ centre padengtas prožektorių spinduliais.

Priešingai nei italai, „McLaren“ prieš kurį laiką pasidavė turbinų madai ir jau ankstesnysis jų superautomobilis su kopijavimo aparato pavadinimu (MP4-12C) turėjo porą turbokompresorių. Naujasis jau pavadintas vardu, labiau tinkančiu „McLaren“, o ne „Canon“, ir taip pat turi 3,8 l darbinio tūrio variklį su pora turbinų. Bei elektrinį variklį.

Bendra šio dueto galia siekia 903 AG, o sukimo momentas – 899 Nm.

Kadangi tai hibridas, jis turės ir važiavimo vien elektra galimybę. Besišypsant pakelės medžiams P1 galės nuvažiuoti iki  10 km – praktiškai kaip „Toyota Prius“. Tačiau ekologija tegul užsiima jodinėjimą garbinantys Europos Sąjungos žalieji, o kalbant apie superautomobilius, tos temos labai plėtoti neverta. 

Taigi, iki 100 km/h „McLaren P1“ galės įsibėgėti per „mažiau nei 3 sekundes“. Kažkur girdėta? Teisingai – kalbėdami apie „Ferrari LaFerrari“, italų kompanijos vadovai sakė tą patį. Daugiau nei 900 AG, 900 Nm, iki 100 per mažiau nei 3 s.

Bet daugiausiai britai gyrėsi ne jau minėtais italams identiškais skaičiukais. 300 km/h greitį  „McLaren P1“ pasiekia per „mažiau nei 17 sekundžių“. Nors tai skamba lyg prastesnis rezultatas, lyginant su „LaFerrari“, „McLaren“ akcentuoja ne tai. Legendinio „McLaren F1“ įsibėgėjimas nuo 0 iki 300 km/h trukdavo net 11 sekundžių ilgiau nei naujojo P1. O tai jau galima vadinti pažanga.

„McLaren P1“ techniniai duomenys
Benzininis variklis 3,8 l V8 su dviem turbinomis
Elektrinis variklis 176 AG
Galia 903 AG
Sukimo momentas 900 Nm
0-100 km/h <3 s
0-200 km/h <7 s
0-300 km/h <17 s

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų