Britai trasoje pirmą kartą pademonstravo sidabrinės spalvos P1. Tuo tarpu prieš savaite Gudvudo greičio festivalyje Jenosnas Buttonas pilotavo juodą tokį superautomobilį.
Įdomu tai, kad šio modelio šonus puošė „XP2R Prototype Vehicle“ lipdukai. Tikėtina, kad tai yra antrasis P1 prototipas, tačiau iš tiesų nėra aiški šių lipdukų reikšmė.
„McLaren P1“ turi 3,8 litro V8 variklį su dviem turbokompresoriais bei KERS sistemą. Bendra agregatų galia siekia 903 AG ir 900 Nm. Gamintojas akcentavo, kad P1 turės bene 5 kartus didesnę prispaudžiamąją jėgą nei ankstesnis jų superautomobilis MP4-12C. Aerodinamika yra vienas iš esminių elementų, leidžiančių posūkiuose važiuoti labai greitai, todėl iš šio automobilio tikimasi labai daug.
Negana to, vaizdo siužete matomas ir vienas iš esminių P1 varžovų, „Porsche 918 Spyder“. Visgi, vokiečiai pasirinko kiek kitokią technologiją nei britai – jie kartu su V8 atmosferiniu varikliu sumontavo ir įprastą elektros motorą su ličio-jonų baterijomis. Nors ir šį automobilį bus galima vairuoti naudojant vien elektros energiją, sunkūs komponentai leidžia abejoti jo galimybėmis trasoje (lyginant su P1 ir „LaFerrari“).