Nors ir automobilių gamyboje oficialiai „McLaren“ neturėjo nieko bendro su „Honda“, faktas, kad Japonijos pramonės gigantė su britų „Formulės-1“ komanda sukirto rankomis iškėlė tokių įtarimų.
Visgi, visus juos paneigė neįvardijamas „McLaren“ kompanijos darbuotojas. Jo teigimu, 2015-aisiais į didįjį sportą grįšianti „Honda“ nepadarys jokios įtakos britiškiems superautomobiliams.
„Autocar“ teigimu, buvo manoma, kad japonai padės britams kruti naują atsaką į „Porsche 911 Turbo“ – „McLaren P13“. Teigiama, kad šis automobilis turės apie 450 AG generuojantį 3,8 litro „McLaren“ V8 variklį, o visas projektas yra jau pažengusioje stadijoje.
Visgi, nors ir neakivaizdžiai, „Honda“ iš tiesų yra pasižymėjusi „McLaren“ istorijoje už „Formulės-1“ ribų. Legendinį F1 superautomobilį suprojektavęs Gordonas Murray‘us teigė, kad išbandęs net ir tokią etaloninę techniką, kaip „Porsche 959“, „Bugatti EB110“, „Ferrari F40“ bei „Jaguar XJ220“ jis nerado ilgai ieškoto recepto.
Tačiau Rono Denniso („McLaren“ vadovo) pasiūlyta galimybė išbandyti praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio pabaigoje sukurtą technikos šedevrą „Honda NSX“ britui atvėrė akis. Būtent šis japoniškas automobilis tapo Murray‘aus įkvėpimu, kuriant legendinį „McLaren F1“ – greičiausią superautomobilį su atmosferiniu varikliu pramonės istorijoje.