EDC transmisija yra aplinkai draugiškas sprendimas - kuro sunaudojimą ir CO2 emisijas sumažina iki 17 proc., lyginant su standartine automatine transmisija (t.y. apie 30 g CO2/km). „Megane“ hečbekas, „Megane“ kupe, „Megane Estate“, „Scenic“ ir „Grand Scenic“ tampa pirmaisiais „Renault“ modeliais, kurie įgyja teisę būti ženklinami „Renault eco²“ ženklu dėka automatinės transmisijos, kuri padėjo pasiekti ne didesnę, nei 130 g/km CO2 emisiją.
Naujoji „Renault“ EDC pavarų dėžė yra originali automatinė transmisija. Šiai pavarų dėžei nereikalingas sankabos pedalas, nes pavaros perjungiamos naudojant „P-R-N-D“ padėčių automatinį mechanizmą, taip pat galima pasirinkti perjungimo „į aukštesnę/į žemesnę“ pavarą režimą. Idealią pavarą parenka elektroninis valdymo blokas - ši pavarų dėžė yra automatinė ir patogi. Siekiant užtikrinti optimalų efektyvumą ir iki minimumo sumažinti degalų sąnaudas,
„Renault“ šiai EDC pavarų dėžei naudoja dvigubos sausos sankabos sistemą. Pirmoji iš dviejų sankabų atsakinga už nelyginio skaičiaus pavaras (1-ąją, 3-ąją ir 5-ąją), antroji sankaba reguliuoja lygino skaičiaus pavaras (2-ąją, 4-ąją ir 6-ąją) ir atbulinės eigos pavarą. Pavaros priklauso keturių ašių sistemai: dviem koncentrinėms pagrindinėms ašims (abi šios ašys yra prijungtos prie sankabos) ir dviem antrinėms ašims. Pavaros suderintos naudojant sinchronizatorius, kaip ir rankinės pavarų dėžės atveju. Šie sinchronizatoriai, kaip ir sankabos, veikia priklausomai nuo elektrinių vykdiklių, kuriuos atitinkamai valdo valdymo blokas.
„Megane”, „Megane“ kupe, „Megane Grandtour“ gamos automobilius jau galima įsigyti naująja automatine transmisija EDC. „Scenic“ ir „Grand Scenic“ su naująja automatine transmisija EDC bus galima įsigyti nuo š.m. liepos vidurio.