2013 02 13

„Mercedes-Benz“ ambicijos: A45 AMG taps karščiausiu hečbeku

Kaip jums skamba tokia kombinacija: hečbekas, visi varantieji ratai, 0-100 per 4,6 sekundės bei 355 AG? Vokiečiai tvirtina, kad tai bus galingiausias serijiniu būdu gaminamas hečbekas dabartinėje automobilių pramonėje.
„Mercedes-Benz A45 AMG“
„Mercedes-Benz A45 AMG“ / Gamintojo nuotr.

AMG divizija nusprendė užtaisyti visą turimą potencialą bei sprogdinti BMW M serijos bei „Audi RS“ divizijos varžovus. Šiuo atveju, panašu, kad M135i bei RS3 matys tik horizonte nykstantį A klasės galą.

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

Pranešama, kad Didžiojoje Britanijoje tokio automobilio kaina prasidės maždaug nuo 36 tūkst. svarų (144,9 tūkst. Lt).

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

AMG divizijos meistrai 2,0 litrų keturių cilindrų agregatui prikabino našų turbokompresorių, kuris leido pasiekti įspūdingų galios parametrų: net 355 AG esant 6000 aps./min. bei 450 Nm 2750-5000 aps./min. diapazone. Kompanijos inžinierių  teigimu, tai – galingiausią santykinę galią turintis motoras: vienam litrui atitenka net 177,5 AG. Negana to, joks serijinis automobilis neturi tokio galingo 2,0 litrų, keturių cilindrų variklio.

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

A45 AMG nuo įprastų A klasės modelių skiriasi ne tik agresyviu kosmetiniu paketu bei stabdžių ar pakabos modifikacijomis. 2,0 litrų „Mercedes-Benz“ variklį AMG divizija pakeitė nuo pagrindų – panaudotos naujos technologijos, pritaikytas „Twin-Scroll“ turbokompresorius. Kiekvieną tokį variklį Afalterbacho gamykloje surinkinėja vienas specialistas – tokia yra nauja kompanijos filosofija. AMG divizija šiam modeliui pritaikė ir SLS modelyje naudotą variklio aušinimo technologiją.

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

Vokiečiai tvirtina, kad pažangi degalų įpurškimo sistema šiam 2,0 litrų benzininiam motorui suteikia ir puikias ekonomiškumo savybes. Suporuotas su septynių laipsnių automatine transmisija jis šimtui kilometrų kelio pareikalaus tik 8,3 litro degalų.

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

Įdomu, kad „Mercedes-Benz“ paliko galimybę visiškai išjungti elektronines vairavimo pagalbas, tuo vairuotojas galės rinktis vieną iš trijų važiavimo režimų: „Controlled Efficiency“, „Sport“ bei „Manual“.

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

Hečbeko viduje bus montuojamos lengvos sportinės sėdynės, unikalaus dizaino prietaisų skydelis, raudonos salono ventiliacijos angos bei raudoni saugos diržai.

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

Pranešama, kad A45 AMG tobulinimo darbų stadijoje prototipą apžiūrėjo keletas S63 AMG savininkų privačioje prezentacijoje. AMG divizijos vadovo Ola Kalleniuso teigimu, visų prototipą mačiusių reakcija buvo teigiama.

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

Gamyklinė šio automobilio versija bus pristatyta Ženevos parodoje kovo mėnesį.

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

Šioks toks pastebėjimas vaizdo siužete: kai kuriuose kadruose girdimas turbokompresoriaus švilpimas. GAZAS.LT kolektyvo nuomone, jis yra pernelyg sintetinis – primena duslintuvo antgalį iš „Senukų“. Neabejojame turbokompresoriaus efektyvumu, tačiau sutikite – jo keliamas garsas skamba pernelyg pigiai.

VIDEO: Švilpiantis „Mercedes-Benz A45 AMG“ lenktynių trasoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų