Šis vokiečių kūrinys į antrąją bei atitinkamai trečiąją vietas išstūmė „Toyota Prius“ (aerodinaminis koeficientas – 0,25) bei 3 serijos BMW (0,26).
Gamintojas tokį rezultatą pasiekė dėl santykinai smailos priekinės dalies bei gerai suprojektuoto, lygaus dugno paviršiaus. Inžinierių teigimu, „CLA180 BlueEfficiency“ priekio paviršiaus plotas siekia tik 2,21 kv. metro.
Aerodinamika daro didelę įtaką automobilio dinaminėms savybėms bei degalų sąnaudoms. Deklaruojama, kad CLA su 1,6 litro, keturių cilindrų benzininiu varikliu (120 AG bei 200 Nm) iki 100 km/h įsibėgėja per 9,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 190 km/h. Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos – 5,4 l/100 km. Nepamirškite, tai – benzininis automobilis.
Negana to, „Mercedes-Benz“ ketina dar daugiau investuoti į automobilių aerodinamikos tobulinimą. Jų planuose – naujo vėjo tunelio atidarymas kompanijos tyrimų bei tobulinimų centre, Sindelfingene, pietvakarių Vokietijoje. Teigiama, kad čia bus įrengtas specialus 19 m ilgio „bėgimo takelis“, ant kurio automobiliai išvystys iki 265 km/h greitį. Iki šiol „Mercedes-Benz“ naudojosi Štutgarto Universiteto vėjo tuneliu, kuriam šiais metais sukaks net 70 metų.