Naujausias AMG darbas šį kartą turi gerų naujienų ir kalbant apie išorę, ir apie techniką po gražiu keturių durų kupė siluetu.
Pradėkime nuo įdomiausios naujienos – V8 5,5 darbinio tūrio variklio. Su dviem turbinomis. Jis pasiekia 518 AG galią. Kurią, beje, užsisakius AMG dinaminį paketą gamintojas kilsteli iki 550 AG. Tai jau tikrų superautomobilių teritorija.
Tiek paprastas AMG, tiek AMG su AMG paketu (taip, painu) bus komplektuojamas su AMG gamybos septynių pavarų automatine MCT greičių dėže. 518 AG versija iki šimto įsibėgėja per 4,4 sek, o 550 AG versija – per 4,3 sek.
AMG inžinieriai patobulino ir dar kelis CLS elementus. Priekinė važiuoklė praplatina lygiai coliu, elektroninė stabilumo sistema suderinta trimis sportiniais nustatymais, o adaptyvi važiuoklė naudodama elektromechaninius amortizatorius prisitaikys prie vairuotojo norų.
Ratai irgi nauji. 19 colių 255/35 priekyje, 285/30 gale. Po jais slepiasi 36 cm ventiliuojami perforuoti stabdžių diskai.