Žinoma, jog karščiausia A klasės versija po kapotu turės 2,0 litrų, keturių cilindrų variklį su turbokompresoriumi. „Twin-scroll“ technologija M133 kodu pavadintam agregatui suteiks 370 AG galią ir net 406 Nm sukimo momentą. Patys vokiečiai teigia, jog tai – daugiausiai galios iš vieno litro išspaudžiantis motoras, montuojamas serijiniuose automobiliuose. Akcentuojama, kad „Dailmer“ gamykloje, Kioledo mieste varikliai bus surenkami pagal „vienas darbuotojas – vienas variklis“ ideologiją.
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A 45 AMG“ |
A45 AMG turės visų varančiųjų ratų važiuoklę, „AMG Speedshift DCT“ septynių laipsnių transmisiją su dvigubos sankabos mechanizmu. AMG divizija smarkiai prisidėjo prie pagrindinių mechaninių mazgų tobulinimo, todėl užsimenama apie trijų pakopų ESP sistemą su sportiško valdymo režimu. Gamintojas užsimena ir apie papildomą paketą, kurį įdiegus automobilio maksimalus greitis bus ribojamas ne ties 250, o iki 280 km/h riba.