Iš esmės modelis atrodo kaip visureigiais besidominčio jauno dizainerio patobulinta A klasė. Masyvesnis kėbulas į žemę remiasi gerokai didesnio skersmens lengvojo lydinio ratlankiais, taip pat automobilis turi stogo bagažinės tvirtinimui skirtus skersinius, du išmetimo sistemos antgalius, oro aptaką ant bagažinės dangčio. Ir beveik identišką hečbekui interjerą.
Krosoverio kėbulo ilgis siekia 4417 mm, plotis apima 1804 mm, o aukštis tęsiasi iki 1497 mm. Bagažinės tūris yra didesnis nei būtų galima tikėtis ir siekia 421 l, o sulanksčius galines sėdynes gali padidėti iki 836 l.
Vokiečių gamintojas siūlo papildomos „bagažo skyriaus“ įrangos paketą, kuris leidžia padidinti tūrį 60 l, atlenkiant galinių sėdynių atlošus statesniu kampu. Bendras bagažinės tūris tuomet siekia 481 l.
Benzininių variklių gamoje bus 1,6 l, 156 AG motoras montuojamas į GLA 200 ir 2,0 l, 211 AG agregatas, kurį rasite GLA 250 versijoje. Gamintojo duomenimis, vidutinės pastarojo variklio degalų sąnaudos siekia 7,1 l/100 km.
Dyzelinių jėgainių mėgėjai galės rinktis GLA 200 CDI su 2,2 l, 136 AG galios ir 300 Nm sukimo momento motoru, kuris vidutiniškai suvartos 4,3 l/100 km. Taip pat bus siūlomas iki GLA 220 CDI modelis su 2,2 l, 170 AG ir 350 Nm sukimo momento agregatu.
Dinamiškiausia GLA 250 versija su keturių ratų pavara nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 6,5 s ir išvystys maksimalų 233 km/h greitį. „4Matic“ pavara už papildomą mokestį bus siūloma ir GLA 220 CDI versijai. Abiejų minėtų modelių transmisijos gaus nuokalnės greičio kontrolės ir bekelės rėžimo sistemas.
Užsakymus mažajam krosoveriui „Mercedes-Benz“ pradės priiminėti nuo lapkričio, o pirmieji klientai automobilius turėtų gauti ateinančių metų pradžioje.