Pirmasis, gamintojų vadinamas „galingiausias keturių cilindrų dyzelinis variklis, skirtas visureigiui“. „250 CDI BlueEFFICIENCY“ išvysto 204 AG galią ir 500 Nm sukimo momentą. 100 km/h pasiekiamas per 7,9 s, o maksimalus greitis lygus 213 km/h. Pakankamai įspūdinga, žinant, kad tai dyzelinė ir sąlyginai nedidelio darbinio tūrio versija. Vidutinės kuro sąnaudos sieks 6,7 l/100 km, o į aplinką bus išmetama 176 g/km CO2 dujų.
Išvardinti techniniai duomenys jums nepadarė įspūdžio? Nepakankamai ekonomiška? Tuomet pristatome antrąją versiją. „220 CDI BlueEFFICIENCY” su 170 AG ir 400 Nm, sujungtas su 7G-TRONIC automatine pavarų dėže, vidutiniškai sunaudoja iki 6,4 l/100 km. Išmetamas CO2 kiekis neturėtų viršyti 168 g/km, o 100 km/h pasieksite per 8,5 s.
Be išskirtinių variklių, gamintojas pasiūlys ir specialius, lengvesnius ratlankius ir 235/60 R17 V tipo, lėčiau dylančias padangas.
Pigiausia, „Mercedes-Benz GLK 220 CDI” versija Lietuvoje kainuoja nuo 122 331 Lt su PVM.
2009 09 26
„Mercedes-Benz GLK“ sulaukė ekonomiškų versijų
Ekonomiški visureigiai tampa pakankamai įprastu reiškiniu automobilių rinkoje. Šį kartą pristatome dvi „Mercedes-Benz GLK BlueEFFICIENCY“ versijas, saugančias aplinką ir tausojančias kurą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą