„Mercedes-Benz AMG“ automobiliai dinaminėmis savybėmis atkakliai konkuruoja su M bei RS divizijų kūriniais, tačiau panašu, jog gamintojas į katilą nusprendė įmesti dar daugiau anglių – jie tikisi nurungti naująjį etaloninį universalą RS6.
Visai neseniai „Audi“ koncernas pristatė šį modelį – daugiau nei pusę tūkstančio arklio galių turintį šeimyninį automobilį su visų varančiųjų ratų važiuokle.
AMG divizija nutarė lipti „Audi“ kompanijai ant kulnų – jie šiam tikslui ruošia „E63 AMG 4MATIC“ versiją. Teigiama, jog Šiaurės Amerikos rinkoje bus parduodamos tik tokie E63 modeliai, tuo tarpu kituose žemynuose bus galima įsigyti ir įprastus prabangius „Mercedes-Benz“ su viena varančiąja ašimi.
Žinoma, netyla kalbos ir apie tai, kad sudėtingi visų varančiųjų ratų sistemos mechanizmai „Mercedes-Benz“ automobiliams suteiks papildomo svorio. Tačiau pažvelkime į tai kiek kitu kampu – kokią įtaką techniškai sudėtingame 2 tonų automobilyje darys papildomus 60 kilogramų sveriantys agregatai?
Taigi, keturių žiedų mėgėjai, garbinantys „Audi“ ženklą dėl „Quattro“ sistemos dabar galės pažvelgti ir į trikampę „Mercedes-Benz“ žvaigždę. BMW koncernui taip pat reikėtų pagalvoti apie dvi varančiąsias ašis naujajame M5 modelyje. Priešingu atveju, vienintelis M divizijos pranašumas prieš visus varančiuosius ratus turinčius konkurentus bus šiek tiek mažesnė kaina.