Fudžita skalėje, pagal kurią matuojamas tornadų galingumas, F5 reiškia ypač stiprų susiformavusį vėją, siekiantį 400 km/h. F6 vadinamas „Dievo pirštu“ – po taip įvertinto praūžusio tornado dauguma automobilių lieka nenaudojamais.
Vertinant limuzinus pagal tokią skalę, „Mercedes-Benz S 63 AMG“ modeliui turbūt reikėtų suteikti F7 įvertinimą. Rankomis rinktas 5.5 litro darbinio tūrio dviejų turbinų V8 variklis, išvystantis net 536 AG ir 800 Nm leidžia 2120 kilogramų sveriančiam prabangaus metalo gabalui iki 100 km/h įsibėgėti vos per 4.5 sek. Greičiau nei BMW M3 (4.7 sek.) ar „Audi R8“ (šio įsibėgėjimas su 4.2 litro varikliu – 4.6 sek.)!
Maksimaliu greičiu šis AMG kūrinys pasigirti negali – jis yra limituotas elektrinio ribotuvo ir siekia „vos“ 250 km/h. Galima neabejoti, kad atjungus ribotuvą S 63 lengvai pasiektų ir 300 km/h.
Nors AMG deklaruojamomis degalų sąnaudomis patikėti sunku (apie 11 litrų mišriu režimu), jų skelbiama CO2 emisija atrodo panašesnė į realią: 247 g/km. Tai – vienas geriausių rezultatų tarp automobilių, kurie bėgėjasi iki 100 km/h per mažiau nei penkias sekundes.
Limuzino pavarų dėžė, atrodo, yra vienintelis dalykas, kuris nestebina – tai 7 pavarų dviejų sankabų automatinė transmisija su trimis važiavimo režimais: sportiniu, mechaniniu ir ekonomišku.
Žinoma, S klasės „Mercedes-Benz“ niekad neprilygs sportiniam automobiliui stabilumo posūkiuose srityje, tačiau jo charakteristikos trasoje – pagirtinos. Neprasti ir stabdžiai – jų diskai yra vos 17 milimetrų mažesni už naudojamus „Bugatti Veyron“.
Susidomėjusiems šiuo modeliu vertėtų perskaičiuoti savo lėšas – jeigu „paprastas“ S klasės MB automobilis kainuoja nuo 250 tūkst. litų, tai S 63 AMG – bent jau dvigubai daugiau. Nei daug, nei mažai.