Visi gamintojai renkasi vis mažesnius, tačiau modernesnius variklius, todėl ir pasklido gandai, kad būtent dėl to vokiečiai atsisakė montuoti 6,3 litro arba 6,2 litro V8 motorus – vietoj jų buvo parinkta 5,5 litro jėgainė.
5,5 litro M157 varikliai yra galingi ir itin populiarūs „Mercedes-Benz“ gamoje, tačiau pasak minėto šaltinio, siekiant padidinti jų galią susiduriama su rimtomis patikimumo problemomis.
Australų teigimu, netolimoje ateityje „Mercedes-Benz“ sukurs naują V8 motorą, kuris bus pagamintas iš dviejų galingiausiuose A bei CLA klasės modeliuose naudojamų 2,0 litrų motorų. Pastaruosiuose automobiliuose jie generuoja 355 AG. Tai nereiškia, kad 4,0 litrų V8 „twin-turbo“ agregatas generuotų apie 700 AG, tačiau gali būti, jog tokia galia jam būtų ne riba.
„Mercedes-Benz“ AMG padalinio kuriami automobiliai visada pasižymėjo ne tik brutaliu sukimo momentu, bet ir Pirmojo pasaulinio karo laikų naikintuvus primenančiais garso takeliais. Įdomu, ar netolimoje ateityje šios markės modeliai bus taip pritildyti, kaip dabartiniai F10 BMW M5 su panašios kubatūros V8 „twin-turbo“ jėgainėmis.
Įdomu ir tai, kad „Aston Martin“ po 3-4 metų naudos „Mercedes-Benz AMG“ variklius, tačiau neaišku kuriuos konkrečiai. Gali būti, kad šie britiški superautomobiliai taip pat gaus naujas vokiškas jėgaines.