„Mercedes-Benz“ V6 tipo motorus pradėjo montuoti 1996-aisiais, o BMW koncernas variklių su eile išdėstytais cilindrais neatsisakė ir sėkmingai naudoja iki šių dienų. Visgi „Mercedes-Benz“ dyzelinių bei benzininių V6 jėgainių atsisakys artimiausių keturių metų bėgyje, o vietoje jų, savo modeliuose pradės montuoti naujus, šešių cilindrų eilėje variklius su turbokompresoriais. Savaime suprantama, cilindrai, išdėstyti eilėje reikalaus ne tokios plačios, tačiau ilgesnės erdvės variklio skyriuje.
Britų šaltinis CAR teigia, jog „Mercedes-Benz“ inžinerijos skyriaus atstovai prasitarė ir apie kitus planus: gamintojas naujos kartos modeliuose montuos ne tik naujus 6 cilindrų agregatus, bet ir mažus, keturcilindrius agregatus bei naujoviškus V8 agregatus, tarp kurių yra ir 4,0 litrų motoras su turbokompresoriumi.
Gamintojas teigia, jog nuo 2015-ųjų nauji 6 cilindrų eilėje varikliai bus montuojami didesniuose šios markės automobiliuose: E, M bei klasės modeliuose.
Kokia jūsų nuomonė apie tokį „Mercedes-Benz“ sprendimą?