1959 m. britų pasauliui pristatytam, o nuo 2000 m. Vokietijos koncerno „BMW Group“ gaminamam MINI laimėjimą dešimtmečio automobilio apdovanojimuose atnešė sėkminga jo evoliucija, išlaikytas individualus dizainas ir nuolat besiplečiantis jo galimybių bei techninių savybių spektras. Dešimtmečio automobiliu MINI taip pat buvo išrinktas ir dėl jo įtakos visai automobilių industrijai.
„Įveikęs įtemptą konkurenciją, per paskutinius dešimt metų MINI išlaikė savo individualumą ir išsiskyrė iš kitų. „BMW Group“ kol kas yra vienintelis gamintojas per dešimt metų sugebėjęs savarankiškai išvystyti tokį unikalų prestižinio mažo automobilio prekinį ženklą ir pasiekti rekordinius pardavimus“, - sako žurnalo redaktorius Guido Reinking.
Praėjusiais metais visame pasaulyje buvo parduoti 234,1 tūkst. naujų MINI automobilių. Tuo tarpu per paskutinius dešimt metų visame pasaulyje buvo parduota net 1,8 mln. MINI.
Didžiausią triumfą MINI prekės ženklo automobiliai pasiekė 2001 m., kuomet jų gamybą perėmęs koncernas „BMW Group“ pristatė atnaujintą MINI prekės ženklą ir prestižinių mažų automobilių koncepciją. Vėliau, 2006 m. Vokietijos gamintojas pristatė antros kartos MINI ir MINI kabrioleto bei „MINI Clubman“ modelius. Praėjusieji metai MINI buvo itin reikšmingi, nes šią šeimyną papildė išskirtinis narys – pirmasis keturių durų ir keturiais ratais varomas „MINI Countryman“ crossover.
Žurnalo „Automobilwoche“ surengtuose tradiciniuose „Dešimtmečio automobilio“ rinkimuose buvo renkami visą dešimtmetį sėkmingais automobilių versle išlikę žmonės, įmonės ir produktai.