Gamintojo teigimu, analogiška ALL4 technologija bus montuojama ir kituose MINI gamos modeliuose nuo kovo mėnesio. Būtent tada debiutuos ir naujasis „Paceman“. Šios markės modelių su visų varančiųjų ratų važiuokle bus net aštuoni.
Kompaktiškuose „Paceman“ bus montuojami 112 arba 143 AG dyzeliniai varikliai bei benzininės jėgainės su 184 AG, taikomos tik „MINI Cooper S Paceman“ modeliuose. Šis motoras taip pat bus montuojamas ir „John Cooper Works“ (JCW) versijose, tačiau gamintojas padidins jo galią iki 218 AG. MINI teigimu, baziniai JCW modeliai turės ir visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Visi standartiniai „Paceman“ turės šešių laipsnių mechaninę transmisiją, tuo tarpu norintys įsigyti „automatinius“ automobilius, turės šiek tiek primokėti.
ALL4 – pakankamai pažangi technologija. Tokio tipo važiuoklę sudaro elektromagnetinis centrinis diferencialas, efektyviai paskirstantis galią priekinei bei galinei ašims.
Teigiama, kad esant įprastoms važiavimo sąlygoms į galinius ratus bus siunčiama 50 procentų galios, tačiau priklausomai nuo situacijos, jiems gali būti perduodama iki 100 proc. variklio generuojamos jėgos.
MINI akcentuoja, kad ALL4 tipo važiuoklę turinčiuose modeliuose bus montuojami ir specialūs vibracijos slopintuvai. Dėl to modeliai su visais varančiaisiais ratais, gamintojo teigimu, demonstruos tokį patį komforto lygį, kaip ir įprasti MINI automobiliai.