Variklių gama prasidės nuo 1,6 atmosferinio 122 AG galios benzininio variklio. Tikrai geresnis pasirinkimas – gerai žinomas 1,6 turbo variklis jau bandytas MINI ir „Peugeot“ automobiliuose. Jis bus dviejų „skonių“ – 211 AG ir 184 AG.
Tarp šių įsiterps 2,0 litro turbodyzelis su 143 AG. Geras pasirinkimas galios ir ekonomijos kompromiso ieškant. Kaip ir kiti MINI, bus siūlomos kelios komplektacijos su skirtingai suderinta pakaba ir komforto įranga – „Cooper Coupe“, „Cooper S Coupe“, „John Cooper Works Coupe“ ir „Cooper SD Coupe“.
MINI tikisi, kad šis modelis bus tikras hitas karštų hečbekų segmente, pasiūlysiantis ne tik karšto hečbeko galią, bet ir kupė automobilio siluetą. Tam paaukotos dvi galinės sėdynės ir kažkiek bagažinės tūrio. Standartinė kaina sumokėti už gražią automobilio išvaizdą.
Beje, nuotraukas, kurias rasite galerijoje, padarė ne koks krūmuose pasislėpęs paparacas. Jos yra oficialiai BMW kompanijos išplatintos nuotraukos. Džiaugiamės, kad ši kompanija sudaro stiprią konkurenciją automobilių pramonės šnipams ir vos ne slaptas nuotraukas platina pati. Taip patogiau!