Britai priduria, kad galingiausias automobilis „Mitsubishi“ gamoje bus hibridinis. Negana to, kitai metais turėtų būti pristatyta ir hibridinė naujos kartos „Lancer“ modelio versija su 2,0 litrų benzininiu ir dviem, po 80 AG turinčiais elektros varikliais.
„Mitsubishi“ nuotr./„Mitsubishi Concept-RA“ eskizas |
Teigiama, jog vis labiau žiūrintys į elektromobilių ateitį, „Mitsubishi“ kompanijos atstovai nori galingo hibrido. Dėl technologijų dideli sunkumai jiems kilti neturėtų – mat, „Pikes Peak“ kalnų lenktynėse legendinis vairuotojas iš Japonijos, Nobuhiro Tajima, dar žinomas „Monstro“ pravarde, dalyvavo su „MiEV Evoluton II Pikes Peak“ elektriniu prototipu. Šis projektas japonams leistų panaudoti sukauptą patirtį serijinio automobilio gamyboje.
Nors ir šiomis dienomis tik brandinamas būsimojo galingo hibrido projektas, „Autocar“ teigimu, „Evo“ pakaitalas turės modernią, pažangesnę nei visuose pirmtakuose naudotą visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Koks tiksliai likimas laukia įprastų „Evo“ su benzininiais varikliais ir visais varančiaisiais ratais – neaišku, tačiau žinoma, kad galingasis „Mitsubishi“ gali pasižymėti 2008-aisiais pristatyto „Concept-RA“ prototipo kėbulo linijomis.
„Mitsubishi“ nuotr./„Mitsubishi Concept-RA“ eskizas |