„Mes matome „Mitsubishi“ atliktus patobulinimus – jie įrodė, kad net ir elektra varomi automobiliai gali būti tokie pat saugūs, kaip ir paprasti. Šis rezultatas rodo, kad penkių žvaigždučių įvertinimas elektromobiliui nėra neįveikiama užduotis“, – teigia Michielis van Ratinge, „Euro NCAP“ generalinis sekretorius.
Pats didžiausias galvos skausmas visiems elektromobilių gamintojams – kaip tinkamai izoliuoti didelės įtampos bateriją, kad ši avarijos metu išsijungtų ir nesukeltų gaisro. Atrodo, „Mitsubishi i-MiEV“ kūrėjai su šiomis užduotimis susidorojo puikiai.
Visi kiti tą kartą testuoti automobiliai, išskyrus „Dacia Duster“, buvo įvertinti penkiomis žvaigždutėmis. „Dacia“ modelis surinko vos 3 – tai lėmė prasta pėsčiųjų apsauga jų nutrenkimo metu bei pasyvių saugos priemonių pačiame automobilyje trūkumas.
Gana keista, kad nuolat saugiausių automobilių topų viršūnėse pasirodantis „Renault“ išleido ne itin draugišką automobilio keleiviams avarijos metu „Dacia“ modelį. Vis dėlto žiūrint į ankstesnius saugumo testų rezultatus „Dacia Duster“ yra labiau išimtis nei taisyklė.