Tvirtinama, kad „Mitsubishi Lancer Evolution XI“ naudos tą pačią hibrindinę galios sistemą, kokia buvo įdiegta praėjusių metų Tokijo automobilių parodoje pristatytoje „Mitsubishi PX-MiEV“ koncepcijoje.
Tai reiškia, kad agresyvusis „Evo“ bus varomas 2,0 l atmosferinio benzininio variklio, suksiantis galinius ratus. Turbokompresorių pakeis ličio jonų baterijų maitinamas elektros motoras, varysiantis priekinius ratus. Įkrovus elementus, automobiliu nedidelį atstumą bus galima įveikti visiškai nenaudojant benzino. Tvirtinama, kad tokiu žingsniu bus užtikrintas švelnesnis galios perdavimas.
Naujajame „Mitsubishi Lancer Evolution XI“ turėtų būti įdiegta daugiau pagalbos vairuotojui sistemų. Pranešama, kad čia bus įrengta aktyvaus vairo stiprintuvo, virtimo kontrolės ir sukimo paskirstymo tarp galinių ratų E-AYC sistemos.
Dabartinė, 10-oji, šio modelio versija, matoma nuotraukoje, pasirodė 2007 m. pabaigoje. Kada dienos šviesą išvys gandų jau supamas jo įpėdinis, kol kas neaišku.
2010 01 27
„Mitsubishi Lancer Evo“ taps hibridu?
Naujasis „Mitsubishi Lancer Evolution“ modelis greičiausiai bus hibridinis automobilis, praneša britų „Autocar“. Benzininio variklio turbiną šiame japonų kūrinyje, teigiama, pakeis elektros variklis.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą