Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2008 10 23

„Mitsubishi Lancer Sportback“ debiutas Lietuvos keliuose

Lietuvoje jau pasirodė pirmieji „Mitsubishi Lancer Sportback“ modeliai, todėl nieko nedelsdami čiupome „1.8 Intense A/T“ versiją, kainuojančią 69 900 litų ir pasileidome į bandomąjį važiavimą, tačiau apie viską iš eilės.
„Mitsubishi Lancer Sportback“ debiutas Lietuvos keliuose
„Mitsubishi Lancer Sportback“ debiutas Lietuvos keliuose / Gamintojo nuotr.
Išorė Pirmas įspūdis pamačius automobilį iš priekio – įspūdingos formos priekinės radiatoriaus grotelės, sukurtos naikintuvo priekio įkvėpta stilistika ir suteikiančios agresyvumo. Vykusiai atrodo ir priekiniai žibintai – tai lyg gamintojų kaltės atpirkimas, nes septintosios kartos „Lancer“ buvo praradęs agresyvią išvaizdą. Stilingai atrodo ir automobilio galinė dalis, turinti pakankamai didelį spoilerį ir simpatiškus žibintus. Prie išvardintų kėbulo formų dar reikėtų paminėti ir pasirinktinai komplektuojamus šoninius slenksčius – japonai padirbėjo iš peties ir tai vienas iš geriausiai atrodančių hečbekų savo klasėje. Kita vertus, galutinės ir neapskundžiamos nuomonės šiuo klausimu niekada nebus – tai skonio reikalas. Salonas Entuziazmas ir pakili nuotaika apžiūrėjus „Lancer Sportback“ iš išorės greitai išgaruoja, nes praveriame automobilio dureles – jaukumo salone nedaug, aplink pigios apdailos medžiagos. Šiek tiek guodžia oda aptrauktas vairas, kiek sportiškos sėdynės ir neblogai skambanti, gamintojų vadinama išskirtine, „Rockford Fosgate“ garso aparatūra, turinti 9 garsiakalbius. Saugiai vairuoti ir kalbėti telefonu kelyje pagelbės integruota „Bluetooth“ sistema. Apsidairome dar kartą – automobilyje yra automatinis oro kondicionierius, garso sistemos valdymas ant vairo, šildomos sėdynės, 9 oro pagalvės ir kiti, jau įprastu funkcionalumu tapę patogumai, tačiau visus jungiklius, net ir valytuvų valdymo svirtelę, liesti nėra malonu – jie iš pigaus plastiko, lyg juos kūręs inžinierius norėjo tiesiog užsidėti varnelę savo atliktų darbų sąraše. Variklis, pavarų dėžė ir dinamika Užvedame variklį ir tampa aišku, jog garso izoliacija viena iš prastesnių. Guodžiame save, jog tai kompaktinės klasės automobilis, o ne prabangus sedanas, tačiau ramybės neduoda mintis, kad šeštosios kartos „Volkswagen Golf“ išliaupsintas kritikų būtent dėl puikios garso izoliacijos. Japonai tokią kokybę yra linkę argumentuoti ekologiškų medžiagų panaudojimu. Pamirštame salono apdailą, pakenčiamą garso izoliaciją ir spustelime akseleratoriaus pedalą – čia „Mitsubishi“, tiek kiek tai leidžia 1,8 l darbinio tūrio 143 AJ variklis, pasileidžia į priekį. Šiek tiek erzina vangoka 6 greičių automatinė pavarų dėžė, nelabai tinkanti sportiškam važiavimui, tačiau gelbsti pavarų perjungimo svirtelės prie vairo. Galite pasirinkti ir mechaninį variantą bei maksimaliai išnaudoti automobilio potencialą. Važiuojant vingiuotais keliukais 100 km/h greičiu, „Lancer Sportback“ nepriekaištingai įveikia posūkius. Visų pirma tai kietos ir sportiškai sureguliuotos pakabos rezultatas. Stabilumo suteikia ir gamykliniai, 18 colių ratlankiai, apauti 215/45/18 tipo padangomis. Išvados „Mitsubishi Lancer Sportback“ stipriosios pusės – agresyvi priekinė kėbulo dalis ir kieta, bet sportiška ir užtikrintą automobilio valdymą garantuojanti pakaba. Silpnųjų pusių daugiau – prasta salono apdailos medžiagų kokybė, triukšmingas variklis, nepakankama garso izoliacija bei vangi automatinė pavarų dėžė. Šį modelį nedvejodami galėtų pasirinkti tik užkietėję japonų gamintojo gerbėjai, o taip pat mėgstantys agresyvaus dizaino automobilius, turinčius sportiškas pakabas. Pastariesiems pirkėjams siūlome mechaninę pavarų dėžę, bent iš dalies padėsiančią važiuoti sportiškai. Dar racionalesnis sprendimas mėgstantiems adrenaliną – palaukti 2009 m. pavasarį pasirodysiančio „Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart“. Pastaroji versija turės 2,0 l darbinio tūrio MIVEC tipo 240 AJ variklį su turbina (maksimalus sukimo momentas - 353 Nm), dvigubos sankabos TC-SST pavarų dėžę ir nuolatinę keturių varomųjų ratų sistemą. Tuo tarpu dabartinė hečbeko versija tiktų nereikliems japoniškų automobilių mėgėjams – patikimi „Mitsubishi“ varikliai bei važiuoklė ir elektronika turėtų ilgai ir ištikimai tarnauti savo šeimininkams. Jei automobilyje norite jaustis kaip namuose – prasta „Lancer Sportback“ salono apdailos medžiagų kokybė tikrai nesužavės ir siūlytume apsvarstyti kompaktinių automobilių klasės alternatyvas. Visų pirma reikėtų nepamiršti rinkoje įsitvirtinusių „Toyota“ modelių „Auris“ bei „Corolla“ arba lukterėti ir įvertinti 2009 m. balandžio mėnesį pasirodysiantį naujos kartos „Mazda 3“.„Mitsubishi Lancer Sportback" bandymų nuotraukos„Mitsubishi Lancer Sportback" nuotraukos„Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart" nuotraukos

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos