Priekinius ir galinius „Concept PX-MiEV“ ratus suka atskirti elektros varikliai, tuo tarpu įprastas 1,6 DOHC MIVEC variklis naudojamas kaip generatorius. Tiesa, prireikus jis taip pat gali sukti priekinius ratus. Toks neįprastas galios agregatų kompleksas užtikrina didelį važiavimo efektyvumą, t. y. mažas degalų sąnaudas, įspūdingą dinamiką ir ilgą maksimalų nuvažiuojamą atstumą.
„Mitsubishi Concept PX-MiEV“ baterijos gali būti kraunamos trimis būdais: jau minėtu benzininiu varikliu, iš įprasto elektros tinklo arba greituoju krovikliu, 80 procentų baterijos talpos leidžiančiu įkrauti per maždaug 30 minučių. Įdomu tai, kad automobilis gali būti naudojamas kaip elektros energijos kaupiklis: jeigu automobilį kraunate naktį, kai elektros energija pigesnė, o kitą dieną neketinate niekur važiuoti, visų namų buities prietaisų kištukus galite drąsiai kišti į „Concept PX-MiEV“. Sąskaitos už elektrą pastebimai sumažės.
„Mitsubishi“ koncepcijoje įdiegta elektronikos kontroliuojama pakaba, leidžianti pasirinkti iš trijų – „Auto“, „High“, „Low“ – režimų, pagerinančių automobilio stabilumą važiuojant prasta kelio danga, lekiant dideliu greičiu ar leidžiančių patogiau išlipti iš aukšto automobilio.
Nors „Concept PX-MiEV“ Tokijo automobilių parodoje oficialiai bus pristatytas kaip koncepcinis modelis, manoma, kad jis taps užuomina į kitais metais pasirodysiantį kompatišką „Mitsubishi“ padidinto pravažumo automobilį. Jo pavadinimas kol kas neskelbiamas.