Tačiau pradėkime nuo pradžių – prancūzai su šia koncepcija orientuojasi ne į legendinį B grupės kareivį („R5 Turbo“), o į naujos kartos „Twingo“, nors ir galinius jo varančiuos ratus suka 3,5 litro V6 jėgainė su 316 AG.
Gamintojo teigimu, šis prototipas yra kiek kita kryptimi mutavęs, anksčiau pristatyto elektrinio koncepto „Twin‘Z“ broliukas. Tokį variklį gamintojas pasiskolino iš „Megane Trophy“ automobilio.
316 AG bei 380 Nm generuojanti jėgainė kompaktišką hečbeką iki 100 km/h katapultuoja per 4,5 sekundės bei leidžia pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Galia į ratus perduodama per 6 laipsnių nuoseklaus jungimo (sekvencinę) „SADEV“ transmisiją ir mechaninį riboto praslydimo diferencialą. Taigi, agregatų komponuotė skamba išties smagiai.
Šis „Renault“ išsišokėlis sveria vos 950 kg. Gamintojo teigimu, tai – vamzdinės konstrukcijos ir stiklo pluošto ir anglies pluošto kėbulo dalių nuopelnas. Teigiama, kad visas automobilio dugnas suprojektuotas taip, kad generuotų kuo didesnę prispaudžiamąją jėgą.
Koncepcinio automobilio salonas paliktas pusiaukelėje tarp sportinio hečbeko ir lenktynėmis ruošto bolido. Vairuotojo bei keleivio kūnus šiame modelyje laiko „Sparco“ sėdynės su sportiniais saugos diržais. Prietaisų skydas, durų apmušalai bei kai kurios kitos detalės padengtos „Alcantara“ medžiaga.
„Renault“ vykdantysis vadovas Carlosas Tavaresas gegužės 24-ąją šiuo automobiliu apvažiavo Monako trasą, o jam kompaniją palaikė „Renault Maxi 5 Turbo“ modelį vairavusi ralio legenda Jeanas Raganottis. Jis taip pat dalyvavo naujojo koncepto kūrimo procese ir padėjo inžinieriams suprojektuoti gerai veikiančius pakabos elementus.
Naujos kartos „Renault Twingo“ tikriausiai negaus 3,5 litro V6 motorų, tačiau žinoma, kad varikliai šiuose automobiliuose bus montuojami ne virš priekinės ašies.