Konkrečiau - „Arcelor Mital“ kalba apie automobilio kėbulo svorio sumažinimą net 84 kilogramais! Žinoma, čia kalbama tik apie mašinos „griaučius“ - daug važiuoklės dalių juk taip pat gaminamos iš metalo... Kitaip sakant, naujojo metalo pagalba galima bus sumažinti automobilio svorį maždaug šimtu kilogramų. Įspūdinga!
Kompanija jau testuoja savo produkciją su automobiliais, tačiau teigia, jog publikai prieinama tai bus po dviejų trejų metų.
Kol kas nekalbama, kuris automobilių gamintojas pirmasis drįs naudoti tokios konstrukcijos metalą, tačiau kol kas daugiausiai šansų - „Ford“ pusėje. Jie rodo didžiausią iniciatyvą išbandyti šią naujovę.
Pats „nano plienas“ teoriškai nėra lengvesnis už paprastą plieną, tačiau jis yra keliskart tvirtesnis, tad jo užtenka kur kas mažesnio kiekio nei kad automobilių struktūroje naudojama dabar.
Nors pagal šią technologiją gaminamas plienas yra brangesnis už paprastą, naudojant gerokai tvirtesnį metalą būtų galima išvengti įvairių papildomų tvirtinimo taškų automobilio mazguose, tad pagal teorinius paskaičiavimus, „nano plieno“ naudojimas nepabrangintų mašinos.
Įdomus būtų šio dalyko pritaikymas ne tik kasdieninėse mašinose, bet ir autosporte - tai pakeltų daugumą jo šakų į visai kitą galimybių lygmenį!