„Peugeot“, kuri buvo technologijos „HYbrid4“ pirmtakė, išlaikė veržlumą pagerindama savo naujo tipo jėgos agregato aplinką tausojančias savybes. Remdamiesi patirtimi, įgyta kuriant 3 hibridinius dyzelinius „Peugeot“ modelius („3008 HYbrid4“, 508 RXH, „508 HYbrid4“), ir siekdami nuolat tobulinti šią technologiją, inžinieriai nustatė vietas, kurias reikia tobulinti.
Patobulinta kai kuriais parametrais nauja variklių valdymo programinė įranga bus pradėta naudoti nuo 2012 m. rugsėjo parduodamuose automobiliuose „3008 HYbrid4“. Buvo pagerintas energijos atgavimo fazių ir akumuliatorių valdymas, – šie dalykai padėjo sumažinti CO2 išmetimą ir degalų sąnaudas. Šie patobulinimai labiausiai bus juntami važinėjant miesto sąlygomis.
Nuo šiol oficialiai patvirtinta „3008 HYbrid4“ CO2 emisija mišriomis sąlygomis bus 91 g/km, o degalų sąnaudos – 3,5 l/100 km automobilio modifikacijos su 16 colių skersmens labai mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis. Modelių su kitokių matmenų padangomis (16’’ M+S, 17’’ arba 18’’) CO2 emisija ir degalų sąnaudos taip pat sumažintos iki 99 g/km ir 3,8 l/100 km.