Viena iš pagrindinių naujovių – „Matrix LED“ žibintai. Priekinių ir galinių žibintų blokuose naudojamos įvairiomis konfigūracijomis išdėstytos atskiros diodinės (LED) lemputės, kurios sąveikaus tarpusavyje, suteikdamos puikias apšvietimo galimybes. Kiekviena LED lemputė bus valdoma individualiai, priklausomai nuo oro sąlygų arba apšvietimo valdymo bloko užduodamų algoritmų. Posūkio signalo funkciją atliekantys šviesos elementai – taip pat neatsiejama „Matrix LED“ sistemos dalis.
Apie planuojamą automobilio posūkį eismo dalyvius įspėja apatinėje priekinių žibintų bloko dalyje 7 segmentų juostele išdėstytų 18 šviesos diodų. Darant posūkį, kartu su priekiniais žibintais sumirksi ir galinių žibintų bloke esanti į 8 segmentus padalinta 24 LED diodų grupė.
Atsiradus būtinybei parodyti posūkį, pirmiausiai užsižiebia toliausiai nuo žibintų bloko krašto esantys LED diodai, o paskui – iš eilės kas 20 milisekundžių, suformuodami „bėgančią ugnelę“ įsižiebia diodai numatomo posūkio kryptimi. Visa LED diodų juostelė įsidega maždaug per 150 milisekundžių ir šviečia 250 milisekundžių. Tai yra vienas posūkio signalo sumirksėjimo ciklas. Po to visi posūkio signalo diodai vienu metų trumpam užgęsta ir pradeda sekantį sumirksėjimo ciklą.
„Audi“ apšvietimo sistemų inžinieriai tvirtina, kad tokia tvarka mirksintis posūkio signalas – labiau pastebimas ir geriau atlieka įspėjimo funkciją, ypač esant blogam matomumui ir taip įtakoja saugesnį eismą.