IBM praneša, jog protinga sistema leis apskaičiuoti, kaip reikėtų paskirstyti automobilių judėjimą, kad eismas išliktų sraunus. „Decision Support System Optimizer“ (DSSO) technologija fiksuos incidentus bei automobilių eismą nukreips pačiu efektyviausiu būdu.
Eismo sistemos operatoriai taip pat turės galimybę keisti šviesoforų veikimo tvarką, pavyzdžiui, atvažiuojant greitosios pagalbos automobiliui ar gaisrinei, jos krypčiai uždegti žaliąją šviesą, kad gatvėse nekiltų didelis chaosas.
Liono meras, Gerardas Collombas teigia, jog naudodamiesi šia analitine technologija jie tiesiog neleis susidaryti eismo spūstims. „Manome, kad surinkta informacija padės išvengti nepageidaujamų eismo įvykių bei gatvių sraunumą ir viešojo transporto efektyvumą leis išlaikyti optimaliame lygyje“, – dėsto jis.
JAV kompiuterių gamintojas IBM teigia, kad realiu laiku apie eismą Lione gaunami duomenys bus apdorojami pagal tam tikrus algoritmus. Tačiau įdomu ir tai, jog sistema, priėmusi gerą veiksmą automatiškai tobulės arba, kitaip sakant, mokysis pati iš savęs.
Paaiškėjus, kad ši technologija yra iš tikrųjų labai efektyvi, tikėtina, jog ji bus taikoma ir kitų, su didelėmis eismo spūstimis susiduriančių valstybių gatvėse.