Monstro autorius kovoja su bekele jau 30 metų, dar nuo armijos laikų. Iš viso Jevgenijus savo rankomis surinko apie 10 automobilių, o pirmąjį – sulaukęs 17 metų. Jo tikslas buvo sukonstruoti nebrangiai eksploatuojamą visureigį naudojant „Hummer 1“ kėbulą. Iš karto atsisakyta užsienio agregatų, nes pasistengus ir tėvynėje pagamintos detalės puikiai atlaiko bekelę. Jevgenijus montavo tik naudotas detales, o visi patobulinimo darbai kainavo apie 10 tūkst. litų. Nepalyginsi su „Hummer 1“ kaina...
Visureigio gamyba truko kelis mėnesius. Žiemą baigtas konstruoti visureigis iš pat pradžių džiugino gerais važiavimo rezultatais, tačiau rusas jam kėlė vis aukštesnius kriterijus, sugalvodamas sudėtingesnių važiavimo užduočių.
Kas slepiasi po variklio dangčiu? Modifikuotas traktoriaus turbodyzelinis 4,75 l darbinio tūrio variklis, išvystantis 136 AG (460 Nm). Maksimalus greitis – 100 km/val., svoris – 2 tonos. Gamintojas pasirūpino leidimais važiuoti bendrai naudojamais keliais, TA ir valstybiniu numeriu – kaip ir dera visiems automobiliams.
Apie važiavimą nuo 4 metrų skardžio ir pelke autorius kalba tarsi apie saulėgrąžų gliaudėjimą, bet kur kas įdomiau pasidalyti vairavimo po vandeniu įspūdžiais. Įveiktas gylis – 2,5 metro. Automobilis ežero dugne praleido 3 minutes ir per jas įveikė 70 metrų. Pasak Jevgenijaus, visureigis po vandeniu važiuoja gerai, tik truputį vibruoja. Salone visalaik guli vandens kaukė ir vamzdelis, prijungtas prie vamzdžio ant visureigio stogo – visa tai, kad nepritrūktų oro. Auksarankis rusas taip pat atskleidė, kad šis jo kūrinys lengvai įveikia ugnies sieną.
Dabar konstruotojas nori paleisti visureigį su parašiutu. Jevgenijus tikina, jog jo monstras turėtų išlaikyti ir šį išbandymą.
Daugiau automobilio nuotraukų rasite čia.